mandag 3. januar 2011

På bestilling...

Til min store overraskelse kom junior med ønske om et par hjemmestrikkede sokker til jul.  Det var bare det at ønsket kom en liten uke før julaften...


Så dermed er det blitt nyttårsgave i steden for.
Det er liten anledning til å sy for tida, så dermed var det helt greit med et lite strikkeprosjekt.

 

Og så er det fin anledning til å leke med det nye kameraet samtidig ;-)



Et par ullsokker for å holde nakne føtter varme under
Taekwon-do trening :-)



Neste strikkeprosjekt - og så i denne fargen da! 



2 kommentarer:

Mr Internet sa...

Første tanke: Å ja, en sånn ønsker jeg meg. Håper Siri vil strikke en til meg.

Men så ble det komplisert: Hvilke signaler sender en sånn doning? I hvilke miljø ville den passe inn og i hvilke miljø vil du bli utstøtt eller drept hvis du viste deg på en sånn. Og jeg har ikke en gang lappen for tung motorsykkel. Så nei, takk, Siri. Men takk for bildet, det var morsomt.

Miranne sa...

Trur eg må lufte tanken for min kjære - han har jo snakka om eit trekk til det svarte, maskuline vidunderet vårt. Gleder meg til å sjå uttrykket hans - -