Postkort-byttet er endelig fullført, det siste kortet kom i posten forrige uke. En av disse damene har vært på langtur, det var lenge siden hun var postlagt, og hvilken omvei hun har tatt skulle vært artig å vite. Jeg etterlyste kortet, og Lynn sendte et nytt - men dagen etter det kom så ankom det første som var postlagt også. Hmmm???
Lots of projects at the same time - not a new phenomena, and I don't want it different either! The postcard-exchange is finally completed, the last pc arrived last week. It was posted a long time ago, and I would like to know where the lady has been in between. I asked Lynn if she had sent her card - which she had - but then she sent a new one. The day after it arrived, the other one came!
I det siste nummeret av Quiltemagasinet var det mønster på denne løperen. Ettersom jeg akkurat da hadde en kreativ sperre var det greit å sy noe slikt med firkanter og trekanter og slikt. Her var det om å gjøre å ha tunga rett i riktig munn! Og så fikk jeg prøvd ut litt av stoffet jeg fikk av mor :-)
In the last issue of Quiltemagasinet there was a pattern for this tablerunner. I was having a creative block right then, so it was a good opportunity to make something from squares and triangles and such. Concentration was neccessary! And I got to try out some og the fabric I got from my mother :-)
Hemmelig prosjekt nr 1 på gang...
Secret project #1 going on...
Og hemmelig prosjekt nr 2...
And secret project # 2...