søndag 6. juli 2008

Postcard production...

Så var jeg endelig ferdig med alle postkortene til postkortbyttet! Jeg trodde jeg var ferdig for et par uker siden, men litt kresen og kritisk bør man vel være når det gjelder ting man skal sende vekk. Dermed måtte jeg sette meg ned med stoff og sjablonger og Paintstiks igjen. Er egentlig litt fornøyd med resultatet, da. De fleste er på håndfarget stoff, jeg har brukt paintstiks og Angelina og litt perler. I morgen går alle 25 i posten - til USA, England, Canada og Australia :-) Bon Voyage!
I have finally finished all my postcards for the swap. I had finished most of them two weeks ago - I thought - but decided that some weren't good enough to be sent away. Picky, picky! So I had to get out some more fabric, Paintstiks and stencils. I must admit that I am rather pleased with the results. Most of them are made of handdyed fabric, with paintstik stencilling, angelina, and seed beads. Tomorrow all 25 will be put in the mailbox - to USA, UK, Australia and Canada. Bon Voyage!

2 kommentarer:

Sølvis blog sa...

Nydelige kort du har laga Siri. Jeg likte spesielt de svarte nederst - det er så flott skyggevirkning på dem.

Lise sa...

Enig med Sølvi!! De svarte er spesielle. Nydelige fargekombinasjoner på de andre. Paintsticks er gøy!