tirsdag 15. juli 2008

And some more...

Ikke før hadde jeg lagt inn bildet av mottatte kort i blogen så kom jammen postmannen med tre nye! En vakker geisha fra Annette i Washington, en flott quiltet trekant fra Janice i North Carolina og et nydelig filigranlignende mønster fra Nancy i North Carolina.

Right after I had posted the picture of my received cards in the blog, the mailman came with three new cards. A beautiful geisha from Annette in Washington, a lovely quilted triangle from Janice in North Carolina and a beautiful filigree-looking pattern from Nancy in North Carolina.

On the back of Annette's card was printed a quote by Mahatma Ghandi:
"Be the Change you want to see in the World".

I like that!

3 kommentarer:

Lise sa...

Så gøy å se kortene dine!! Mange små kunstverk der. Mine neste bytter er kalt "What you may find in my purse" og "What's in my dreams". Jeg har et par ideer i hodet, og dette er grupper på ca 5 personer bare, så det er veldig greit.

Monika sa...

Heia
Det ligger ein liten hilsen til deg på bloggen min

smil fra monika

Wenche sa...

jeg har også lagt en hilden til deg i bloggen min