søndag 22. juni 2008

Bonus...

En ting har jeg lært av livets harde skole, og det er å se positivt på det meste som skjer. Evnen til å være takknemlig over små og store "bonus" som uventet dukker opp har nok utviklet seg gjennom årene, og også evnen til å finne eller skape små oaser jeg kan søke tilflukt til når livet har gått meg i mot.

En av mine oaser ligger rett bak huset mitt. Jeg er så heldig at det tar 10 - 15 minutter å gå hjemmefra til jeg er midt oppi skogen. I dag gikk vi lang tur, min firbeinte følgesvenn og jeg, for i dag var så absolutt en bonusdag! Fra å være nitrist, vått, forblåst og grått i går, ble dagen i dag ganske så bra. Slike dager tar vi med kameraet og suller rundt oppi naturen :-) Dagens tema ble blomster.

Livet går meg forresten ikke i mot akkurat nå - tvert i mot så begynner jeg å få det ganske bra! En uventet bonus kommer når man minst venter det...



2 kommentarer:

SOB sa...

Grattis - du fortjener ein STOR bonus :-)
Og Det ser ut til at du har hatt ein flotte tur med hund og kamera
Smil fra monika

Lise sa...

Du bor i vakker landsdel!! Og du har en fotogen hund. Min er en linse-lus, er mer opptatt av selve kameraet enn å bli tatt bilde av..Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. JEg er litt lat blogger for tida, men en flittig gartner!