mandag 14. juli 2008

Bonus part 2...

De store opplevelsene kommer ofte når man minst forventer det. Hvor mange av oss har vel ikke gledet oss vilt til en ferie eller et selskap eller noe annet - for så å bli skuffet? Samtidig har vel de fleste av oss opplevd å få store opplevelser og gleder fra noe man ikke trodde ville bli det helt store!
Vel, akkurat nå - jeg er bare så utrolig heldig at jeg har noen kjempegode venner som bringer latter og glede i livet mitt! Livet smiler og solen skinner! (Nei, jeg har ikke fått meg ny hund...)

It is often when you least expect it that you are most likely to experience something good! How many of us haven't been really looking forward to a party, a vacation or something else fun - and been thoroughly disappointed afterwards. At the samt time - I am sure that many of us have found great joy and satisfaction from events we did not think would be so positive.
Right now - it is wonderful to have a few really valuable friends that make me smile!  Life is smiling and the sun is shining! (No, I have not got a new dog...)



2 kommentarer:

Wenche sa...

Jeg sier bare lykke til og gratulerer!!!!!!

Ha en god sommer forstatt.

Lise sa...

Så hyggelig!! Nyt livet...Du ser så lykkelig ut på fotografiene.