tirsdag 15. juli 2008

Look what I got!

Det kommer stadig nye postkort fra byttegruppen Art2mail. Min blogvenninde Lise har nok rett når hun skriver at dette kan man lett bli avhengig av! Så moro og inspirerende det er å få slike små håndlagde kunstverk i postkassa, når man stort sett er vant til at det kommer reklame og regninger :-) Selv synes jeg det er gøy at det kommer kort fra "det store utland" - ekstra moro er det når jeg får tilbakemeldinger fra de som mottar mine kort at det er spennende å få kort fra Norge!

Bildet under viser alle kortene jeg har mottatt til nå - og så har jeg flere å glede meg til :-)

Cards are getting in from the Art2Mail group. My blogfriend Lise is right when she says that this is addictive! It is both fun and inspiring to receive these hand made pieces of art in my mailbox, when I usually only get bills and advertisements. I think it is very special to get cards from "the world outside" - and enjoy reading comments from those that have received my cards that they think it is fun to get cards all the way from Norway!

The picture shows all the cards I have gotten so far - and there are more to come :-)

... og så har jeg fått flere kort - med vakker tekst...

... I have received other cards as well - with warm words...

Ingen kommentarer: