torsdag 29. november 2007

City and Guild galleri

Nå ligger studie-arbeidene mine på et eget galleri på nettet! De har gjort en flott jobb med å presentere arbeidet mitt. Men det er jo så mange andre flotte arbeid på disse galleri-sidene at man får helt prestasjonsangst. Se bare her!

My exhibition page for the course is now done. They really did a wonderful job at presenting my work. There are so many excellent quilters presented on the gallery pages that I feel rather small in comparison. You will find it here.

2 kommentarer:

Lise sa...

Gratulerer!! Dette var imponerende arbeid - og en link hvor jeg nok må komme tilbake.
Lise

Bente sa...

Hei. Så flotte arbeider du har laget.
Hvordan virker dette? Som vanlig online kurs, eller?
Kunne veldig gjerne tenke meg å delta på noe slikt, synd det blir så lite tid til alt jeg har lyst til å gjøre :-))
Hilsen Bente N Malm