onsdag 21. november 2007

Snufs...




... ikke morsomt å være forkjølet. Det er lenge siden sist, og skjelden jeg er så sjaber at jeg ikke går på jobb. Men noen ganger får man bare kapitulere. Burde kanskje hørt på mine venner på jobben som sa jeg skulle tatt fri et par dager etter FIRST LEGO-helgen? Heldigvis er man ikke så syk at man ikke kan være litt kreativ :-) Det er på tide å tenke jul, så jeg bladde gjennom litt av diverse stoff som lå her, og fant et stykke sort stoff som jeg hadde brukt til å demonstrere stensilering med Shiva Paintstiks og overføring av folie. Og vips - der var stoffet som nærmest så ut som noe tull blitt til 5 kort!




...having a cold is not much fun. It is a long time since I last had a cold, and rarely am I so "under the weather" that I cannot go to work. My friends at work told me to take a few days off after the FIRST LEGO weekend - I should have listened to them! Fortunately I am not too sick to be creative, though. It is time to think Christmas projects, so I looked though some odd pieces of fabrics laying in a pile. I hade used a piece of black fabric to demonstrate stencilling and rubbing with Shiva Paintstiks and foiling. And Voila! The fabric I had almost thrown away was turned into 5 cards.

Ingen kommentarer: