tirsdag 2. oktober 2007

Jeg venter...


En av mine store utfordringer i år har vært City&Guilds studiet jeg har tatt via nettet - på sikt håper jeg å få tilsvarende svennebrev i Craft and Design fra dette opplegget. Akkurat nå holder jeg på med min siste eksamensoppgave i det første studiet, og bruker selvfarget stoff til quilten som blir eksamensoppgaven. Men selvfølgelig har jeg for lite stoff, og ikke mer farge, så jeg venter nå på MX Proction Dyes bestilt fra USA slik at jeg får farget og sydd ferdig. Enn så lenge så er jeg kommet så langt:


One of my greatest challenges this year has been the City&Guilds course I am taking on the Internet. I am hoping to get the Diploma in a couple of years. Right now I am working on my final assessment in the first course, a quilt made by hand-dyed fabric. Of course, I ran out of fabric and dyes, so I am waiting for the postman to bring me the MX Proction Dye kit I ordered from the US. Please, please, mister postman...

Ingen kommentarer: