torsdag 4. oktober 2007

Tålmodighet, tålmodighet...


Tålmodighet er en dyd , heter det. Ikke kommer fargene mine, og ikke finner jeg helt ut av hvordan jeg kan redigere designet på blog'en slik at det blir slik jeg vil ha det. Men å spørre noen om hjelp er ikke noe alternativ! Mens jeg venter på fargene gjør jeg ferdig ufo'er, bl.a. en løper laget av det jeg fant i restekurven av strimler og lukkekanter. Disse er flettet sammen, og sydd fast. Tror den skal vaskes pent og forsiktig!


Patience is a virtue. The dyes have not arrived, and I cannot quite figure out how to edit the design on the blog to my liking. Asking for help is not an alternative, however! While I am waiting for the dyes, I have been working on some ufos, including this tablerunner made out of leftover strips from my basket. Neatly woven together before it was sewn together. Needless to say, I will be very careful when washing it!




2 kommentarer:

Wenche sa...

Der var du, ja....Lykke til med blogg livet......er spent på hva de siste 10 er

Elisabeth Augusta sa...

Denne løperen er akkurat slik som jeg liker den!