mandag 9. juni 2008

More postcards...

Nå har jeg fått tilsammen fire postkort fra byttegruppen :-) Det er virkelig festlig å finne små kunstverk i postkassen, og helt utrolig at det går an å sende noe som er laget av stoff som et vanlig postkort. Jeg har såvidt begynt å lage til mine, men har nærmest prestasjonsangst når jeg ser hvor fine de jeg har fått er. Vel, det får bare stå til :-)
I have now received four postcards in my swap. It is really fun to receive these small pieces of art in my mailbox, and quite amazing that it is possible to send something made of fabric as ordinary mail. I have just started making mine, but must admit I worry that mine aren't nearly as beautiful as the ones I have received. Oh well, I just have to do my best :-)
Den japanske skjønnheten med ekstra kimono har jeg fått av Susan i New York.
Susan in New York made this Japanese beauty with an extra kimono.

I dag lå det to postkort i postkassa - ganske unormalt egentlig ettersom det skjelden kommer noe annet enn reklame på mandager. Sommerfugl-kortet er fra Sarah i North Carolina, og hjertekortet er fra Cynthia i California.

Today there were two cards in my mailbox - rather unusual as I normally just get junkmail and ads on Mondays. The butterfly-card is from Sarah in North Carolina, while the heart-card is from Cynthia in California.

1 kommentar:

Lise sa...

Så flotte postkort! "Problemet" er at man blir fort vant til andre ting enn regninger/reklame i postkassa, og så er man hekta....Håper du poster fotografier av dine kort også!!