lørdag 24. mai 2008

Swapping postcards...

Det heter seg at har man mye å gjøre så får man gjort mye mer også - som om jeg ikke hadde nok å gjøre så ble jeg så inspirert av min nye blogvenninde Lise til å melde meg på en postkortbytteklubb, art2mail. 25 damer i en gruppe, de fleste fra USA men også noen fra Canada, England og Australia, så nå er det bare å sette seg ned og produsere postkort. Det gleder jeg meg til! Selv fikk jeg det første i postkassa mi i går - tusen takk, Robin kattedame!



It has been said that when you are busy you get much more done - as if I do not have enough projects right now I joined a postcard swapping group, art2mail , inspired by my new blogfriend Lise. The group has 25 members, mostly from the USA, but also some from Canada, UK and Australia. Now the challenge is to find time to make the cards, I look forward to making them! I received the first one in my mailbox yesterday - thank you Robin catlady!




1 kommentar:

Lise sa...

How fun!I do hope you'll enjoy swapping. Yesterday I counted my fabric postcards, 129 received since January 2007.......plus some ATCs and inchies - and I have signed up for some more swaps!
Happy sewing.