lørdag 3. mai 2008

Treasure hunt

Jeg har vært på skattejakt!

Fretex har utsalg i Ålesund sentrum, og i utstillingsvinduet sto en liten kommode som jeg falt pladask for. Tenkte at den måtte da være tidsriktig for Retro-huset mitt, så i går stakk jeg innom og spurte om den var til salgs. For 350 kroner ble den min, og nå står den her og venter på litt ny maling på toppen og en raus porsjon med teakolje.

I have been on a treasure hunt!

Fretex - the Salvation Army's outlet store - is located downtown Ålesund, and in the window stood a small chest of drawers that I fell in love with. I thought it would be perfect in my Retro house, so I stopped by yesterday and asked if it was for sale. The price was set at NOK 350, and now it is in my hallway waiting for some new paint on top and a generous portion of teak oil.

Ingen kommentarer: