mandag 28. april 2008

Mystery 2

Jeg synes egentlig at jeg har sydd mye i det siste, men når jeg tenker over det så er det litt av det ene og litt av det andre. Vi skal starte et nytt deltidsstudium på høgskolen i flerprosjektledelse - det hadde kanskje vært noe?

Mysterieprosjektet er godt i gang, her er mine blokker til del 2. Del 3 ble nettopp lagt ut, så det er vel bare å fortsette mens man er godt i gang! Ellers har jeg sydd sammen de rosa og sorte blokkene jeg jobbet med - bilde av denne pluss Japan-veska jeg også har startet på kommer senere.

Jeg er ikke godvenn med denne pc'en!

I feel like I have been doing a lot of sewing lately, but it really has been a little of this and a little of that. We are starting a new parttime study at the college in multiple project management - maybe I should attend?

The Mystery project is well on its way, here are my blocks for part 2. The description for part 3 was just posted, and I guess it is a smart move to continue while I am at it. I have also been putting together the pink and black blocks I worked on earlier, will post a picture of that and the Japanese handbag I am also working at later.

This laptop and I are NOT best friends!



2 kommentarer:

Gudveig HN sa...

Spennende fargevalg! Gleder meg til å se DENNE ferdig :-)

Elisabeth Augusta sa...

Detta blir bra!