onsdag 9. april 2008

Back in business...

Se her! Nå har jeg innviet arbeidsrommet!!! I går sydde jeg stuegardiner der, og rommet fungerte aldeles utmerket som sy-studio :-) Foten er fremdeles hoven og øm, men jeg fant ut at det går faktisk an å bruke venstre foten på symaskinpedalen. Ettersom det verste (meste) av husprosjektet nå er på plass, kan jeg nå se fram til å gå løs på City & Guild studiet igjen. Det skal bli godt å komme i gang.

Look! I have started to use my studio!!! Yesterday I made curtains for the livingroom, and the studio worked out just great :-) The foot is still swollen and sore, but
I discovered that it is possible to use the left foot on the pedal as well. As most of the house project now is done, I can start looking forward to working on my C&G study again. I can't wait to get started.

2 kommentarer:

Wenche sa...

Godt å se du er i gang igjen. Det går ann å bruke venstrefoten, vet du.......fant det for ut etter at jeg opererte høyrekne for mange år siden, og det har ført til at jeg i dag bare bruker venstrefoten på pedalen. Blir du med til helga?

Lise sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar på bloggen - nedtur å komme hjem til vinter. Jeg hadde jo bestilt vår!! Så gøy å følge bildene fra oppussingen og arbeidet ditt - det blir jo så fint! Godt å lese også at det går frmover med foten. Stå (sitt!) på!!