onsdag 23. april 2008

Ehhh...

Hadde tenkt å skrive litt og legge inn bilder av det jeg har sydd i det siste, men det får vente til i morgen. Skjer det dumme ting bør man kanskje bare stilltiende la det passere - men altså: Jeg hadde bestilt ny lader til kamera-batteriet mitt på internett, og dette kom i midten av forrige uke. Av alle steder så kom det forresten fra Hong Kong. Men var det noe jeg var sikker på så var det at nå ville den gamle dukke opp...

I had intentions of writing about my latest sewing project, but that will have to wait until tomorrow. When stupid things happen, you should really just let it pass quietly, but anyway: I had ordered a new battery charger for my camera on the internet, and it arrived last week. From Hong Kong, by the way. But I was sure that the old one would turn up shortly afterwards...

Da jeg skulle lage middag i ettermiddag (Pasta Bolognese, nydelig godt!) tok jeg fram en gryte jeg ikke har brukt siden jeg flyttet. Stor jerngryte med lokk. Gjett hva som lå oppi der! Oppi gryta - under lokket... Hvorfor jeg har lagt den der lurer jeg på! Men nå har jeg altså to ladere til Panasonic Lumix kamera i tilfelle noen trenger en :-)

When making supper this afternoon (Pasta Bolognese, yummy!) I used a saucepan that I had not used since I moved. A big iron saucepan with a lid. Guess what was in it! In the saucepan - under the lid... I cannot figure out why I put it there! But if anyone needs a charger to a Panasonic Lumix camera I now have a spare one :-)




1 kommentar:

Lise sa...

Den var bare så morsom - og så typisk!! Jeg er glad jeg ikke er alene......Takk for hyggelig kommentar om Afrika-siden min. Jeg er imponert over vesken til datteren din - og jeg er spent på fortsettelsen av det rosa/svarte mysteriet!!