torsdag 3. april 2008

Footloose...


Nå sitter jeg her med foten i fatle. Etter flere måneder med småvondt i foten ble den endelig operert i dag :-) Flott navn på en liten sak - Mortons Neuroma. Legen sykmeldte meg i to uker, og for å være ærlig er det deilig å ha pålagt fri! For å bli ferdig med mest mulig før i dag har jeg stått på til sene kvelden og er faktisk litt sliten (ikke verst av meg å innrømme såpass!). Nå skal jeg sitte her og strikke og sy og se på TV. Hurra!
I am temporarily immobilised after a minor surgery today. After months of discomfort it was good to get it done. Great name for a small thing - Morton's Neuroma. I will be on sickleave for 2 weeks, and I must admit I am grateful for being forced to take it easy for some days. In order to get as much done as possible I have worked until late... and am rather worn out. Now I will sit in my sofa knitting, sewing and watching TV. Yes!
Erik og jeg har revet det store stygge skapet i gangen, og jeg har malt veggene og lagt nytt gulv. Men det gjenstår å finne ut hva jeg skal gjøre med den ene veggen. Forbedring ble det uansett!
Erik and I tore down the big ugly closet in the hallway. and I have painted the walls and put down a new floor. It still remains to decide what to do with the last wall. Great improvement anyway!
Gangen oppe er også helt forandret. Det er morsomt å trylle!
The hallway upstairs is also completely changed. It is fun to do magic!
Her er et glimt av arbeidsrommet - inkludert skapet med speildører. Har ikke fått alt på plass ennå, men det kommer seg.
Here is a glipse of my studio - including the closet with mirror doors. There are still plenty
of things that haven't found their place yet, but it is getting there.
Soverommet er ferdig, med silkegardiner! Kurvstativet skal ikke stå der, kun inntil videre. Det ble så absolutt et hvitt, sort og lilla rom! Her sover jeg godt med dundyne og satengsengetøy med sommerfugler på :-)
The bedroom is finished, with its silk curtains. The metal baskets will be placed another place later. It really became a white, black and purple room. I sleep like a baby here, with a down comforter and satin linens with butterfly print :-)
Dette skiltet fant jeg på nettbutikken AllPosters. Nå henger det på kjøkkendøra. Men det burde egentlig stått "Always Open for Self Service"!
I found this sign at AllPosters. It now hangs on my kitchen door. It really should say "Always Open for Self Service"!

3 kommentarer:

Wenche sa...

Ønsker deg riktig god bedring. Huset blir kjempeflott........

vil du være med neste helg så si fra,

QuilteLine sa...

Så fint du har fått det!

God bedring, nyt perioden du er "symeldt".

Sølvis blog sa...

God bedring med foten. Og soverommet ble flott - lekkert sengeteppe og spennende vegg-quilt