søndag 9. desember 2007

Shopping bag


I går lot jeg jul være jul og sydde meg en ny bag. I fjor sydde jeg en "posetaske" etter mønster fra Lise Szymanskis "Nye Patchwork Tasker". Den har jeg vært - og er forsåvid fremdeles - svært fornøyd med, men så var jeg så uheldig at jeg brukte et for av dårlig kvalitet. Nå rakner det både her og der, det verste er vel at samme stoffet ble brukt på dekoren også, og nå går det også i oppløsning (syntetisk batikkfarget stoff - aldri mer!). Ettersom jeg drar på tur til London i morgen, tenkte jeg at det kunne være hyggelig med ny veske. Og nå er den ferdig. Dekoren i midten hadde jeg laget tidligere, og denne gangen har jeg brukt bomull og lin!


Yesterday I decided to forget about Christmas, and made my self a new bag. Last year I made a bag from Lise Szymanski's book "Nye Patchwork Tasker". I am very pleased with the bag, but unfortunately the fabric I used for lining and embellishment was of poor quality, and has started to fall apart. As I am leaving for London tomorrow, I thought it would be nice to have a new bag. And now it is done! I had made the embellishment in the middle a while back. This time I have used cotton and linen - not synthetic batik.

2 kommentarer:

Wenche sa...

Flott veske, Siri. i går var det virkelig syvær
Og god tur til London

Monika sa...

Heia
Flott veske - som vanlig er jo alt du syr berre lekkert
Smil fra monika