torsdag 5. august 2010

I am done :-)

Det var en rar følelse å trykke på send-knappen i sted, da jeg sendte inn den siste oppgaven til City & Guild studiet.  Nå har jeg gjennomført 2 kurs/studier, brukt litt over fire år til sammen, og har lært så utrolig mye!  Det blir nesten litt tomt ikke å ha noen lekse-prosjekter som henger over meg, men jeg håper å kunne bruke all min nye kunnskap i ulike andre prosjekter framover :-)
Jeg må bare få benytte anledningen til å skryte uhemmet av både de som har satt opp kursene - mor og datter-teamet Linda og Laura Kemshall i England, og ikke minst min lærer Catherine Nicholls i Vancouver, Canada.  Dette er damer som sprudler av kreativitet og kunnskap om tekstilkunst!

It was strange to push the send-button for the last time for my City & Guild course. I have now completed two courses, and spent approximately 4 years all in all on my studies.  I have learned so much!  It will almost feel a bit empty not to have assignments waiting to be done, but I recon I will be able to use my new knowledge in other projects :-)

I just have to brag about the ladies that have made the courses - the mother and daughter team Linda and Laura Kemshall in England, and my wonderful teacher Catherine Nicholls in Vancouver, Canada.  These ladies are some of the most creative and talented people I have ever come across!



Mafia-quilten er altså ferdig.  Gjett tre ganger om jeg er stolt og gjett tre ganger om jeg er fornøyd :-)  Den ble akkurat slik jeg hadde planlagt - ikke verst, hva?  Nå blir soverommet blått og hvitt istedenfor grått og lilla.  Håper bare ikke mafiaen kommer og gjør krav på teppet...

The Mafia-quilt is done!  Boy, am I ever pleased and proud!  It turned out just as I had planned - not bad, eh?  My bedroom will be blue and white instead of purple and grey.  I just hope the Mafia won't come ane claim ownership of the quilt...

2 kommentarer:

Wenche sa...

GRATULERER :-), quilten er bare så nydelig.....

du viser den vel på neste quiltemøte, men da får jeg ikke sett den .........

Torill sa...

Denne var da bare rålekker!!