lørdag 18. oktober 2008

This and that...

Mange prosjekter på en gang igjen - ikke noe nytt fenomen, og ikke noe som vil bli endret heller!
Postkort-byttet er endelig fullført, det siste kortet kom i posten forrige uke. En av disse damene har vært på langtur, det var lenge siden hun var postlagt, og hvilken omvei hun har tatt skulle vært artig å vite. Jeg etterlyste kortet, og Lynn sendte et nytt - men dagen etter det kom så ankom det første som var postlagt også. Hmmm???

Lots of projects at the same time - not a new phenomena, and I don't want it different either! The postcard-exchange is finally completed, the last pc arrived last week. It was posted a long time ago, and I would like to know where the lady has been in between. I asked Lynn if she had sent her card - which she had - but then she sent a new one. The day after it arrived, the other one came!



I det siste nummeret av Quiltemagasinet var det mønster på denne løperen. Ettersom jeg akkurat da hadde en kreativ sperre var det greit å sy noe slikt med firkanter og trekanter og slikt. Her var det om å gjøre å ha tunga rett i riktig munn! Og så fikk jeg prøvd ut litt av stoffet jeg fikk av mor :-)

In the last issue of Quiltemagasinet there was a pattern for this tablerunner. I was having a creative block right then, so it was a good opportunity to make something from squares and triangles and such. Concentration was neccessary! And I got to try out some og the fabric I got from my mother :-)


Hemmelig prosjekt nr 1 på gang...

Secret project #1 going on...


Og hemmelig prosjekt nr 2...

And secret project # 2...

1 kommentar:

Lise sa...

Hei! Postkortene dine MÅ bare være fra den samme Lynn som har laget tegningen på min collage fra Birmingham. VErden har blitt veldig liten!! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min sist uke. Alltid trivelig å høre fra deg.