tirsdag 7. oktober 2008

Små fristelser...

Noen ganger dukker det opp små, uimotståelige fristelser - som da vi var på bytur og gikk forbi Husfliden. Utenfor butikken sto det plassert en kasse med gamle nummer av "Norsk Husflid", og med et skilt som sa "Værsågod, forsyn deg med gratis blad". Samtidig fikk jeg øye på noen nydelige strikkepinner... og for første gang i mitt liv har jeg kjøpt strikkepinner bare fordi jeg syntes de var vakre :-) Mens jeg var inne og handlet, plukket kompisen ut "noen få" blader til meg - det viste seg at han hadde tatt et av hvert nummer, så nå har jeg 16 blad å kose meg med!
Og strikkepinnene ser slik ut :-) De er også fabelaktig gode å holde i hånden, så nå er jeg blitt helt hekta på strikkepinner av tre!

Hva jeg skal bruke strikkepinnene til? Tja, si det... nå er jeg nettopp ferdig med en annen fristelse jeg falt for - et rosa skjerf i dobbelt Alpakkagarn, oppskrift fra Drops. Riktig et sukkersøtt og feminint skjerf med heklede blomster på :-)

1 kommentar:

QuilteLine sa...

Så lekkert sjalet ditt ble :-)

Lykke til med neste prosjekt!