fredag 24. desember 2010

Julaften


Det er kaldt på Sunnmøre denne julaften.  Selv himmelen fryser! 



Inne har jeg pyntet med årets engler.  I år ble de litt utradisjonelle og fant veien et annet sted enn til juletreet.



Det er engler til å bli i godt humør av :-)


Engelen under passet fint sammen med juletreet jeg fikk av Marit-datter for et par år siden.  (Når jeg ser vingene på disse englene minner det meg om vingene til humla, helt selvmotsigende og mot tyngdeloven at det går an å fly en så stor kropp med så små vinger!)



Juletreet er kommet opp.  Det har stått der et par dager allerede, har jeg først brukt 600 kr på et tre så skal jeg se det lengst mulig!



Jeg har vært litt ekstravagant i år, og kjøpt Karen Blixen julepynt.  



De er så vakre at de kunne bli brukt som halssmykker!


God jul fra Siri og Jack!



Ingen kommentarer: