søndag 21. desember 2008

Snart jul!

Bare noen få dager igjen så er det jul. Hvor i all verden har adventstiden blitt av? Jeg som skulle kose meg, bare ta det med ro, spille fin julemusikk, ha et par julegaveprosjekt på gang, lage bittelitt julegodter, bruke god tid i butikkene til å handle julegaver og julemat... men dette har jeg jo også fått tid til innimellom alt annet :-) Å få besøk av gode venner var selvfølgelig helt supert som det skulle være, reise nordover for å besøke familie var en fin adventsting, dra på workshop med prosjektgruppe på jobben til et hotell på Gardermoen var ok (dvs at det var MYE deilig mat der!) og så har jeg jo fått tid innimellomtil å ha det hyggelig med barna (les: ungdommen). Men må dagene gå så fort da? Tenk om advent kunne begynt i begynnelsen av november...

Mine to nissedukker, Fridjof og Karoline, har fått seg et kjæledyr - Raggen. Han er nordlending og kommer fra Harstad. Han passer aldeles flott sammen med nissene. Flott håndtverk og fin avstamning på denne bukken!


Den lille engelen fikk jeg av mor. Den store fikk jeg av en venn. Snakk om å være heldig som har slike engler (!) i min nærhet.
Dere er snille!







Julegavene er nå pent pakket inn, i år har jeg vært litt anderledes og kun brukt gråpapir og røde sløyfer. Et lite forsøk på å være designer-spire :-)
Mor - den store pakken bakerst er til deg...

Denne lille karen kjøpte jeg for et par år siden. Noen engler ser mindre engleaktige ut enn andre - han her ser ut som han har falt ned fra månen... og lurer på hvorfor i all verden han henger her?

1 kommentar:

QuilteLine sa...

Så koselig å få en liten titt inn i din jul :-)

Kos deg, så snakkes vi når igjen når det blir nytt år.