søndag 14. september 2008

Ready to go...

Denne helgen har Quiltelaget i Ålesund arrangert veskekurs med Hanne Schneider. To dager med masse søm, skravling og latter! I tillegg kom vi fra kurset med flotte bager :-) Det ligger bilder fra kurset på quiltelagets blog.
Til en forandring har jeg greid å sy noe i knallfarger og ikke i duse rosa/lilla/svarte stoff.

This weekend the quilting guild in Ålesund arranged a bag-making class with Hanne Schneider. Two days with lots of sewing, jabbering and laughter! In addition we came home with some very nice bags :-) If you look at the guild's blog there are pictures of all the bags.
For a change I managed to make something from bright coloured fabrics, and not pink/purple/blacks.

4 kommentarer:

Wenche sa...

Det ble nydelig, Siri.....og tusen takk for flott kommentar i bloggen min. Klem til deg....

Hanne sa...

Nå har jeg hygget meg med en stor kopp te og bloggen din :-) Mye å se og mye å lese.
Jeg kommer til å kikke innom fremover.

Tusen takk for en trivelig helg!
Det var hyggelig å møte deg.

Hils kjæresten :-)

Tingelingeling sa...

SÅÅ fin den ble!! Skulle gjerne deltatt på kurs med Hanne! Fin blogg, - og du lager mye fint og spennende!
Ønsker deg lykke til med fargeprosjektet! ;-)

Tingelingeling sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.