onsdag 11. mars 2009

Livsglede!



En gang i året går jeg til kontroll etter brystkreft-operasjon for snart ti år siden. Uka mellom dagen jeg har tatt blodprøver til jeg har time til mammografi og legesjekk er den tyngste uka i året. Jeg manner meg opp til å få høre det verste, og er helt på tuppa dagene i forveien. Selv om all sunn fornuft tilsier at jeg burde være sikker på at dette går bra og at jeg skal være positiv, så er det ikke slik det fungerer. Ikke med meg i hvert fall.
Men nå har jeg vært hos legen, og alt var bra! Jeg pleier å si at jeg har fått driftsløyve for et år til :-)

Så nå kan jeg gå ut i vårværet og nyte mars-sola, se på snøklokkene i hagen og glede meg over at hestehoven som kom tidlig i fjor dukket opp i år også!
Og over at jeg for første gang har fått alle mine orkideer til å blomstre for andre gang!












2 kommentarer:

Lill sa...

Hei:0)
So godt at alt er bra, og snøklokkene nikker mot sola og ein ny vår. Stay positiv og nyt kvelden.
Stort smil frå Sunnmøre

Monika sa...

HEisan ;)
Det var bra - ut å NYT våren
klemma fra monika