søndag 23. mars 2008

God påske!

Nå begynner ting å komme på plass! Ungene og jeg har brukt påsken til å få ryddet og gjort rommene klare. Det begynner å se ut som et beboelig hjem :-) Det nye kjøkkenet kom opp rett før påskeferien, jeg kan nesten ikke tro hvor heldig jeg var at det gikk så fort! De fleste møblene jeg har kjøpt har kommet - begynner å bli en racer på å montere flatpakkede møbler - og er satt der de skal være. Det som står igjen er gang og trapp, entrè, vaskerom og bad (skrekk og gru).

To problemer må løses: Jeg må finne igjen batteriladeren til kameraet slik at jeg får tatt og vist skrytebilder. Og så må jeg lære meg hvordan den nye laptopen kan oppføre seg som pc'er flest! Nå hopper det jeg skriver fra linje til linje, og plutselig er bokstavene midt inni et annet ord. Ugh!

1 kommentar:

QuilteLine sa...

Så kjekt at det går den rette vegen :-)
Håper vi ser deg på sykveld torsdag og på quiltelagsmøte neste onsdag :-)
Vi har savnet deg!